Service & Support

Service & Support

Hos Aplica får du ikke kun et produkt. Du får også en kontaktperson, der følger dig fra første møde, til din produktion er i gang hos dig. Og derefter står vores serviceafdeling klar til at hjælpe dig.

Vores projektledere deltager aktivt hele vejen igennem projektforløbet – lige fra installation, koordinering, idriftsættelse og uddannelse af dine operatører til afleveringen af det færdige projekt. Vi overdrager kort sagt først løsningen til dig, når du er 100 procent tilfreds. Og skulle du blive i tvivl om noget bagefter, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os.


Hos os får du:

  • Professionel informationsdatabase = vi kender dine produkter, når du ringer op
  • Versionskontrol af software for hurtig genetablering i tilfælde af nedbrud
  • Stort produktkendskab og levering til aftalt tid

Servicekontakter

Du kan tegne serviceaftaler, som er nøje tilpasset dit behov for både telefonsupport og servicebesøg.


Service og softwaresupport

Du kan sikre driften ved at benytte vores attraktive klippekortløsning, som giver dig en god rabat på vores tid – både på service og support samt eventuelle konstruktionsarbejder.


Reservedele

Vi tilstræber at være første led fra producenten, så vi kan sikre dig levering af reservedele uden unødig forsinkelse. Fra vores mangeårige virke i industrien ved vi, hvor vigtigt det er at holde sin produktion kørende.

Altid opdateret viden

Vi uddanner løbende vores medarbejdere i både teoretisk og praktisk produkttræning hos vores leverandører. Det er din garanti for korrekt og præcis service.

Kom hurtigt i dialog med vores supportere

Brug linket herunder. Du får mulighed for at downloade et lille program, herefter kan du kommunikere med en servicemedarbejder